Förlorat eller skadat resekort

Här hittar du information hur du kan byta ut ett trasigt resekort eller få ett nytt om du förlorat det.


Förlorat resekort - årsbiljett eller seniorbiljett
Har du en års- eller seniorbiljett och är registrerad i X-trafiks kundregister kan du ta del av vår Tappa-bort-garanti. Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny års- eller seniorbiljett 


Förlorat resekort - Reskassa, 30-dagars- eller fritidsbiljett
Du som har ditt resekort registrerat i vår webbshop kan beställa en ny biljett om du förlorat din reskassa, 30-dagars- eller fritidsbiljett genom vår "Tappa-bort-garanti". Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny reskassa, 30-dagars- eller fritidsbiljett 


Skadat resekort
Har ditt resekort gått sönder kan du snabbt och enkelt byta det på något av våra kundcenter. Det går även bra att ringa oss på 0771-9 10 10 9 så hjälper vi till att byta ut det.

Kundcenter






Senast ändrad 2019-11-27 12:04:02