Förlorat eller skadat resekort

Här hittar du information hur du kan byta ut ett trasigt resekort eller få ett nytt om du förlorat det.


Förlorat resekort - årsbiljett eller seniorbiljett

Har du en års- eller seniorbiljett och är registrerad i X-trafiks kundregister kan du ta del av vår Tappa-bort-garanti.
Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny års- eller seniorbiljett 


Förlorat resekort - Reskassa, 30-dagars- eller fritidsbiljett

Du som har ditt resekort registrerat i vår webbshop kan beställa en ny biljett om du förlorat din reskassa, 30-dagars- eller fritidsbiljett genom vår "Tappa-bort-garanti".
Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny reskassa, 30-dagars- eller fritidsbiljett 
 

Skadat resekort

Har ditt resekort gått sönder kan du snabbt och enkelt byta det på något av våra kundcenter. Det går även bra att ringa oss på 0771-9 10 10 9 så hjälper vi till att byta ut det.

Kundcenter






Senast ändrad 2018-10-30 22:32:05