Förlorat eller skadat resekort

Här hittar du information hur du kan byta ut ett trasigt resekort eller få ett nytt om du förlorat det.


Förlorat resekort - årsbiljett eller seniorbiljett
Har du en års- eller seniorbiljett och är registrerad i X-trafiks kundregister kan du ta del av vår Tappa bort garanti. Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny års- eller seniorbiljett 


Förlorat resekort - reskassa eller 30-dagarsbiljett
Du som har ditt resekort registrerat i vår webbshop kan beställa en ny biljett om du förlorat din reskassa eller 30-dagarsbiljett genom vår Tappa bort garanti. Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny reskassa eller 30-dagarsbiljett 


Förlorat resekort - 65+ biljett i Gävle kommun
Har du en 65+ biljett i Gävle kommun kan du ta del av vår Tappa bort garanti. Du beställer enkelt en ersättningsbiljett genom vårt formulär eller genom att ringa oss på 0771-9 10 10 9.

Beställ ny 65+ biljett

Skadat resekort
Har ditt resekort gått sönder kan du snabbt och enkelt byta ut det på något av våra kundcenter. 

Kundcenter






Senast ändrad 2024-11-13 13:44:05